Fredagskväll



Felicia har varit här ikväll. Först var vi ute vid Ica Maxi och köpte mycket speciellt mycket gott groggvirke till imorgon. Det finns bara där borta så man får åka en bit med det är är det värt .. ;) Ibland iallafall. Köpte dessutom jordgubbar!

När vi kom tillbaka kollade vi på Eden Lake, en film som jag lånat av Elin och Micke och som jag velat se jättelänge. Jag hade jättehöga förhoppningar - som vanligt - så den var ju självklart inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Men en bra film iallafall! Dock trodde jag att det skulle vara en skräckfilm men var nog snarare en thriller.

Hur som helst, vi har provat hattar också, inför imorgon. Haha. Cowboyhatten ifrån Rhodos och Safarihatten ifrån jag-vet-inte-när. Vart har jag fått tag på den egentligen? Jag vet men jag minns inte.. Minnet sviker. Men fin är den iallafall, visst? Dock är det ju inte dessa hattar vi ska ha på oss imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback