Blame it on me


Vid halvtolvtiden mötte jag Felicia så gick vi ner på stan och åt lunch på Nancys. Det var länge sedan det! Och för första gången vågade jag ta något nytt, är så förskräckligt trött på potatisgratäng&kyckling som jag brukar ta. Så det fick bli en tacotallrik. Den var god men jävligt snålt med köttfärs, såser och sallad. Bara en massa tacochips. Och så kom jag på nu i efterhand, att vart fan var guacamolen? Det stod att den skulle ingå. Inte okej. Men annars var det gott. Senare kollade vi runt lite på stan, och jag hittade spelet vi spelade i helgen för ett jättebilligt pris. Så då slog jag till. En födelsedagspresent till det kommande födelsedagsbarnet (Alexandra) köpte vi också och så köpte jag en till sportbh. Får se vilken jag behåller, förmodligen denna. Den var rosa och fin. Och billigare. Efter stan har jag varit och tränat och nu väntar ett bad innan middagen. ÄLSKAR ATT BADA. Och jag har fastnat för Akon nu de senaste dagarna. Eller iallafall
Don't Matter och Sorry, Blame It On Me. Nostalgi: Lonely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback