Åttonde maj

Wow, mitt förra inlägg var min 2222:e inlägg! Det är en del inlägg det. Första inlägget skrevs 2006-11-21, tre och ett halft år sedan ungefär.

Denna kväll kunde väl blivit lite bättre, jag mådde inte helt bra (det kittlar i min hals så jag vill döda, bland annat) och filmen var inte den bästa. Snarare den sämsta faktiskt.. Hände inte någonting och den var en såkallad djup film. Som jag sa till mamma, vi kunde sett vilken annan film som helst som gick ikväll och den hade varit bättre än Änglavakt. Bättre lykcka nästa gång.. Fast mamma tyckte den bra. Säger hon iallafall.

Mamma köpte OC säsong 4 till mig idag på Kringlan skivor's lagerrensning. De ska tydligen stänga igen, det var på tiden det, vem går dit egentligen? Ska man ha något i film- eller skivväg går man ju knappast till det dyraste stället man kan hitta. Så iaf, nu är min OC-samling komplett. Känns skönt det.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback