21:21

Nu har jag suttit här ute på altanen ända sen vi kom hem vid femtiden. Förutom en halvtimmes postkodsmiljonären. Nu är det nog sommar. Det sa bara pang på något sätt, det gick ifrån tidig vår till sommar. Skitskönt. Men igår... Klockan fyra slutade jag jobbet och satte mig på cyckeln hem. Tre minuter senare var jag hemma och om någon hade sett mig hade de nog undrat varför jag hade tagit en dusch med kläderna på. Jag var våt ända in på trosorna, hahaha. Fyfan vad det öste ner. Jag fick ställa mig och torka kropp och hår med en handduk innan jag kunde gå in. Men senare på kvällen slutade det regna så då åt vi sjukt gott grillat med mormor, morbror och kusin.

Nej det börjar bli kyligt här nu (20 grader hehe..) så jag ska nog förflytta mig in. Jag ska nog se på New moon ikväll. Jag köpte den för flera månader sedan men jag var tvungen att läsa ut boken först så nu när det är gjort är det fritt fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback