Imorgon är det fredag

Idag blev det jobb till klockan halv två. Skön dag, promenerade med tre barn till motorvägsbron mellan Rosenlund och Östertälje på förmiddagen. Vinkade åt bilar hur länge som helst, att det kan vara så kul haha. Många lastbilschaufförer satt och pratade i telefon, och när de vinkade släppte de ratten med båda händerna. Livsfarligt ju.

Efter jobbet tog jag en cykeltur ner på stan för att fixa lite ärenden. Cykelturen gick bra enda tills jag kom till torget, där gjorde jag en vurpa haha. Smack! Härligt blåmärke jag kommer att ha på skinkan imorgon. Ingen större skada skedd dock. Blev kvar på stan ett bra tag och med mig hem fick jag en ring från JC och två tröjor från H&M. Fina grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback