Somewhere a clock is ticking

I lördags tappade jag min älskade armbandsklocka ute. Den var varken skitsnygg eller dyr men jag gillade den ändå och hade vant mig vid att ha klocka på vänsterarmen... hoppades på att den kanske skulle hittas när de städade på The Strip men icke.. Någon kanske trodde det var en äkta guldklocka och snodde med sig den, haha. Måste skaffa mig en ny men så länge kom jag på att jag har ju faktiskt en till klocka, i form av ett halsband. Jättefin och jag gillar den skarpt men det är lite opraktiskt att ha när man jobbar på dagis; när jag går ut med en massa kläder ligger den där under och går inte att kolla på, då måste jag ha den i fickan ist, då glömmer jag den i fickan. Dessutom är det ju lätt att den går sönder när det hänger där den hänger. Så får skaffa mig en ny armbandsklocka, som sagt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback