''I wanna do bad things with you''

Blev positivt överraskad idag när solen sken in genom fönstret, på smhi.se stod det igår att det skulle vara mulet hela dagen.. Men idag har jag varit ledig och bara varit hemma, sett på True blood, ätit pannkakor och så har jag beställt hem Alias säsong 2 och 3 :D Så de kommer förmodligen i början av nästa vecka. På tal om True blood, är det någon som ser på det? Isåfall, är inte introt eller vad man nu kallar det jävligt konstigt? Blir nästan illa till mods av det, hur skumt som helst. Om ni sett det så förstår ni vad jag menar. Det slutar med att en kvinna blir dränkt. Spolar alltid förbi allt för att slippa se det. Det har ju ingenting med sjävla serien att göra så fattar inte?

Ikväll skulle jag, mamma, pappa, min morbror och hans sambo gått på bio. Vi skulle se Luftslottet som sprängdes, men ironiskt nog slutade den föreställningen gå IGÅR. Vilken tur vi har va? Så vi löste det hela genom att ladda ner den istället, så om en stund ska vi till Brunnsäng på filmkväll. Innan ska vi köpa mat tror jag. Jag har längtat efter att se denna film sen den kom ut på bio, äntligen!! Hoppas den är bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja det är skit obehagligt, jag tycker att räven med alla likmaskar är fett äcklig :P

2010-03-13 @ 11:37:39
Postat av: Camilla

haha JA! Alltså, sjukt många konstiga och sjuka saker. Fattar ingenting:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback