Ett besök hos doktorn

Idag har jag varit hos doktorn pga. min magsmärta och min huvudvärk. Fick en bra doktor som tog tag i det hela, så nu ska jag på ultraljud och blodprovstagning på sjukhuset snart. Jag visste att jag säkerligen skulle behöva lämna blod, jag vet inte riktigt hur det ska gå, allt jag tänker på är förra gången jag lämnade blod, haha. Slutade med att jag skrek på sköterskan, tror jag kallade henne jävla kärring också. Detta var några år sedan. Hon förstod inte att jag var sjukt rädd! Det var väldigt irriterande. Hon stressade dessutom på det hela. Stressa på är det värsta man kan göra med någon som är nål och stickrädd. Hoppas det löser sig på ett bättre sätt denna gång. Men ser INTE fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback