En veckas ledigt

Jag bestämde mig för att jag inte ska jobba någonting denna vecka. Mest för att jag känner mig väldigt anti det där smittostället just för tillfället.. Jag behöver en liten paus känner jag. Också eftersom: att jobba på dagis är hektiskt och ingenting jag vill göra i framtiden och jag jobbade hela februari förutom kanske två-tre dagar (och när jag blev sjuk) vilket jag inte är van vid så ja, nu tog jag en veckas ledigt. Så kan man göra när man är vikarie. Nästa vecka ska jag till doktorn på måndagen för magen och för huvudet men efter det är jag fit for fight igen. Då fortsätter sparandet inför sommaren. Men just nu är jag livrädd för att jag ska få magsjuka igen, det går ju trots allt det fortfarande på dagis.. Fy. Vill inte vara med om det där någonsin igen.

Jag har då inte gjort mycket denna vecka. Men idag ska jag nog städa.. Som mamma brukar uttrycka sig ''Ditt rum börjar bli en hälsofara''. Det är hennes favorituttryck när jag inte dammsugit på ett tag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback