En sten i min mage


Här har vi boven i dramat. Anledningen till varför jag vaknar på natten ibland och inte kan ligga still, inte kan slappna av eller andas ordentligt med smärta i magen. En gallsten. En och en halv centimeter stor. Dvs en ganska stor. Den kommer aldrig försvinna, det kändes jätteroligt att höra. Det går att ta krampstillande varje gång man får ett anfall eller i värsta fall ifall den blir större eller man får sånna besvär att man inte står ut: Operera bort gallblåsan. Skönt att veta vad felet är men jag får creeps när jag tänker på att det ligger en stor äckllig sten i min mage.

Förövrigt är jag varken frisk eller bättre idag. Så tröttsamt..
Hosta, snuva, halsont, huvudvärk. Och så en jävla sten. Jag är verkligen på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback