Nionde juni

Idag kära ni! Idag har Linda och jag varit och övat i kyrkan. Det gick väl sådär, jag kände inte riktigt att vi klickade med kantron men å andra sidan, vem klickar med en kantor? Haha. Nej men det var lite strul... Men det blir förhoppningsvis bra. Bara tanten kan hålla takten på lördag. Skulle det vara någon som förstörde så skulle det vara hon. Ingen taktkänsla och ganska förvirrad. Men som sagt, det blir nog bra. Kan man ju hoppas. Sången satt iallafall.

Efter det åkte vi till Jenny, Fredrik, Vilmer och Axel för att säga hej. De bor ju där ute förbi Turinge kyrka. Vi åkte förbi olycksplatsen då också, jag minns att jag såg blommor och foton men jag kopplade inte då, det var sen när vi kom till Jenny och hon nämnde det som jag mindes att jag hade sett det. Sjukt det där.. Sorgligt. Så himla onödigt. Hos Jenny och dem blev vi iallafall bjuda på middag och så lekte vi, pratade, spelade lite spel och såg på tv. Tack så mycket för middagen ^^,!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback