Det börjar närma sig....

Uträttat lite ärenden på stan idag. Det känns som att ärendena och saker som behöver fixas och köpas innan vi åker aldrig tar slut. Idag hämtade jag ut ppiller, köpte tunna leggings, hämtade ut en väska hos skräddaren och köpte spännen. La undan tre saker till imorgon också, på tre olika affärer. Ett par shorts, en tröja och en jacka. Får se ifall jag köper något.. Ska ner på stan med mamma imorgon. Ska sätta in pengar på mitt konto, växla till dollar, köp solkräm och puder. Sedan blir det raka vägen hem och packa, på lördag är det ju dop så jag ska försöka packa så mycket som möjligt imorgon så det inte blir stressigt. Och sova i tid på lördagskvällen, vi ska åka hemifrån halv fem på söndag morgon. Fy, det kommer inte bli mycket sömn där inte..

Idag gick mamma på semester så vi har firat med pizza ute på altanen hon och jag. Pappa var ute och fiskade och Linda ''aldrighemma'' Karlsson var i Norrtälje hos några kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback