Bree Tanners andra liv

Hallå! Blev en trip till Stockholm idag, som sagt. Verkligen en misslyckad shoppingdag dock då det enda jag hittade var en tröja. En vanlig randig trekvartsärmad tröja. Vilken shoppinglycka! Hade en lista full med saker att köpa och jag hittar EN av dem. Bra gjort.

Jag funderar på att dyka upp hos frisören som klippte mig imorgon och visa hur ojämnt mitt hår faktiskt är. Jag fattar inte hur hon kunde klippa så ojämnt, fattar inte hur varken hon eller jag kunde missa det heller. Felicia såg det direkt. Sen såg jag det också, verkligen. Och mamma. Betalade 300 för en ojämn och för kort frisyr.

Alldeles nyss så bokade jag den här boken på CDON.com förresten! Ett 'stickspår'' i Twiligtsagan av Stephenie Meyers. Jag har bara läst två böcker än så jag vet inte ens vem den där Bree är, haha, men jag var ju tvungen att köpa den ändå. Den har release 7e juni. Jag hoppas att den hinner komma innan vi åker, så det inte blir någe strul med fakturan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback