Söndag 25 juli

Nu är jag hemma från Gotland och med mig fick jag en förkylning. Rösten glömde jag dock kvar där... Jag undrar när den hittar hem igen? Veckan har varit bra men också konstig och lite kaosig. Något som var jobbigt var båtresan hem, båten var försenad och avgick åtta istället för tio över sju i lördags kväll och kom inte fram förrän runt tolv när den skulle kommit fram halv elva. Det gungade som tusan, den stora båten slog mot vågorna så man trodde att den skulle gå sönder ungefär och folk spydde. Jag har aldrig haft problem med sjösjuka men man kände hur det vände sig i magen och man mådde illa. Var så otroligt skönt att få lägga sig i sin egen säng att sova sen när man kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback