Landsort

Namnet på ön vi åkte till idag var Landsort. Det var verkligen idyll, jättefint med små hus, klippor, en fyr och båtar. Vi fikade innan vi tog färjan över och på ön gick vi en promenad och käkade middag på ett litet café i västra hamnen. Det enda negativa var alla getingar och kryp, en gång flög det till och med in en skalbaggeellernågot i mitt hår och fastnade där, jag trodde det var en geting och gav av reflex ifrån mig ett härligt litet ljut (som lät ganska kul när jag är så hes) som ekade runt hela stället, haha.























Kommentarer
Postat av: Hon på andra sidan

Åååh vad svenskt och härligt! Gud vad jag saknar svensk sommar och alla er nu! Jag längtar tills nästa sommar när jag är med på bilderna också ^^



Älskar dig!<3

2010-07-29 @ 01:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback