What difference does it make?

Imorse när jag gjorde iordning mig lyssande jag på en gammal bränd skiva som jag hittade i min byrålåda. Och där fanns denna låt! The Poets – What Difference Does It Make. Vilka minnen! Älskar gamla låtar man glömt. Nu har jag precis ätit vofflor. När jag skulle gå ner igen hörde jag min syster spela elpiano och sjunga (jättefint) och då fick jag ett supersug efter att spela gitarr. Så nu har jag fått hjälp av söstra mi o stämma den, eftersom det var ett tag sen det gjordes. Now im ready! Ska leta reda på en jättebra låt med ackord jag kan. Btw, en annan låt som var på skivan från imorse var Maria Mena – You're the only one. Den har jag haft på huvudet hela dagen. Tror jag ska se på Glee klockan nio och sedan sova. Jobbdag imorgon - halv åtta till halv fem. Lovely..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback