Voddler

Haha vafan. Satt och rensade min hotmail-inkorg när jag såg ett mail med en inbjudan från Voddler. Lämnade min epost på deras hemsida för ett tag sedan för att i framtiden kanske få en.. Så nu hade den kommit, woho tänkte jag! Blev medlem men ju mer jag läste om det ju mer lät det som att man betalar för filmerna man ser, dvs hyr, jag hade helt fått för mig att det var gratis? Hade jag fått det helt om bakfoten eller? Sen när jag laddade ner själva saken som man kollar i, voddler client, så segade det supermycket och till sist hakade hela datorn upp sig. Fick starta om och när datorn vägrade sluta låta som att den skulle dö av överhettning avinstallerade jag det.. Fattar ingenting, haha. Vilket skit.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är gratis! Men det är typ 5 av 100 filmer som kostar, när de kommer nya filmer så kostar de typ 30 spänn i en månad. Sen blir de gratis och nya kommer som kostar. Fattar du? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback