Måndag i Åre

Tisdagen började med att vi gick upp vid åttatiden och åt frukost allesammas. Sen gick alla utom jag, Elin och Micke mot backen medan vi hyrde skidor åt mig. Vid tio var vi i backen och det gick superbra att åka, bättre än jag trott även om jag var liteförsiktigare än de andra och ibland kände jag att det var lite för brant eller gick lite för snabbt haha, men inga vurpor eller brutna ben. Fin utsikt och sånt. Men det gjorde väldigt ont i mina otränade vader, det kändes som det brann haha! Så när vi ätit lunch så åkte vi en backe till, sen gav jag upp. Haha. Gick hem i de otympliga pjäxoarna (jag HATAR pjäxor), slängde av mig allt och slängde mig ner på soffan. De andra gick på afterski men mina kära vader ville inte att jag skulle kunna gå ordentligt hahaha. Kvällen bestod väl av kortspelande, tvtittande eller så. Just det, någon blev lite väl full efter afterskin och hamnade inne i bastun längst ner på golvet under bänken. Så kan det gå!


















Kommentarer
Postat av: mamsen

å vilka fina vyer! Ser så härligt ut, önskar jag var med! Ha en trevlig kväll! P&K

2010-01-07 @ 13:25:01
Postat av: Anonym

2010-01-07 @ 13:29:15
Postat av: mamsen

å vilka fina vyer! Ser så härligt ut, önskar jag var med! Ha en trevlig kväll! P&K

2010-01-07 @ 13:33:33
Postat av: mamsen

Vilka vyer. Helt underbart! Önskar jag var med. Puss o kram.

2010-01-07 @ 14:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback