Fläta inbakat

Tjaaa. Nu har jag kommit hem från stan. Vi träffade på Linnea lite, gick på systemet, kollade på lite kläder. Att köpa linser och present till mamma vilket var huvudanledningarna till att jag skulle ner på stan blev inte av.. Haha. Men jag köpte en fin kreation på MQs rea och så en skin-sak på Bik-bok som sannerligen inte var på rea. Lite för dyr för min budget just nu egentligen men jag är in need av lite saker att ha över vid utgångar och fester! Ett par ljusblåa spetstrosor fick jag på köpet också. Vi hade helt glömt bort att stan stängde vid fyra så därför blev det ingen present till mamma.. Och optikern stängde två. Kommer kanske bilder på dagens köp senare! Nu ska jag fläta inbakat i Lindas hår. Haha. (''Jag kan faktiskt också fläta inbakat!'' Thim i sommras hahah :)) Jag kan dock inte fläta inbakade flätor men jag gjorde ett provförsök nyss och det vart helt okej så det var tydligen inte så svårt. Se där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback