Felsms.com

Rolig sida! Det är typiskt mig att skicka något till fel person, dock har det mest hänt på msn och inte via sms. Lika pinsamt varje gång haha.  Från sidan:


Till: Sonen
Sms: Säg inte att du runkat ner hela lägenheten nu när jag varit borta.
Svar: Va?

Förklaring: Skulle skicka ordet stökat men T9 skrev runkat. Jag tyckte det var så otroligt pinsamt och samtidigt roligt. Undra vilken min han fick när han läste smset. /Ullis
Till: Pappa
Sms: Vill du raka mig len i duschen i kväll?
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka till min blivande man men det blev helt fel. Pappa fick smset och satt väl kaffet i halsen. För det gjoede jag när jag såg vart jag skickat

Till: Brorsan
Sms: Du ska bara veta vad jag drömde. Jag sög av dig tills du kom i min mun och jag gillade det. Kanske ska pröva det i kväll? :P
Svar: Eeh nej. Vad är det för fel på dig?

Förklaring: Var säker på att jag skickade till min pojkvän men så blev det inte.
Till: Ligget
Sms: Var med honom i natt. Tur att jag är så jävla grym på att fejka orgasmer, han märkte inget.
Svar: Tur att du fejkade så vi fick det avklarat. Du var ändå sämst hittills.

Förklaring: Tur att du fejkade så vi fick det avklarat. Du var ändå sämst hittills.

Till: Maria Vän
Sms: Helt ärligt. Är det något fel på Marias baby? Den ser lite mongolid ut.
Svar: Och du ska vara min vän????????

Förklaring: Pinsamt nog skickade jag till Maria men skulle skicka till Matilda. Jag skäms fortfarande när jag ser henne.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback