02.30

Hej kära ni. Eftersom jag bestämde mig för att hänga med på denna resa samma dag som vi skulle åka så hade de andra (förutom Phille) bokat en sovkupé. Där sover de nu så skönt.. Och här sitter jag i en av sittvagnarna och känner att jag helst inte vill sluta ögonen. Delvis för att det känns som jag ändå inte kommer kunna sova och delvis för att vem vet vad som händer när jag sover här helt ensam! Någon kan ju sno allt jag äger, våldta mig och kasta mig av tåget, allt på samma gång. Hehehe. Fast eftersom liftkortet var svindyrt, så svidyrt att jag inte har råd att åka en hel vecka, så kan jag vila ut imorgon när de andra åker.. Så ingen större fara :-) Tror vi åkt i ca. 3 timmar nu.. Bara 6 kvar!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback