Underverket

Inatt kom den lille äntligen, mitt andra kusinbarn och det blev en pojke ♥

Efter att ha jobbat till ett idag ringde jag doktorn och fick en tid om två veckor. Känner att det är dags att kolla upp varför jag måste ha ont i magen och ont i huvudet var och varannan dag. Efer det åkte jag hem och kämpade emot tröttheten i timmar, det gick sådär. Jag snoozade alarmet hela tiden för att inte somna. Ganska irriterande i längden.. Nu vill jag bara SOVA. Längtar tills klockan blir åtta-nio så jag får det.

Lille prinsen (som han tydligen fått som smeknamn om man kollar Saras blogg ;-) hans namn är inte bestämt än så han får väl gå efter det sålänge haha) är lik Vilmer och väldigt söt, fick vi se via mms eftersom det tråkigt nog är besöksförbud på BB nu pga. influensa- smitta. Men snart är det hemgång för dem så då får vi hälsa på! Grattis till familjen! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, det var marre som började med de ;p



<3

2010-02-08 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback