Spårat..

Haha, igårkväll var en rolig kväll! Jag åkte hem till F och lekte med henne, Emil och Höga. Spelade lite spel och efter det .... så spårade det ur :D hahaha. Har inte skrattat så mycket på ages. När killarna åkte hem kollade jag och F på kvällens videor och lyssnade på ljudispelningarna. Hjälpte också henne att ta tag i alla vän-, grupp- och evenemang- förfrågnignen på facebook ;) Kan vara svårt sånt där! Haha. Det ledde till att vi ''tog steget'' och accepterade en gammal vän som vi blivit ovänner med för några år sedan (eller vi bestämde att vi inte skulle va kompis med honom mer och vi hade definitivt våra anledningar). Som vi sa att vi aldrig mer skulle bli vän med, men vad är meningen med att vara arg förevigt? Folk måste väl få en chans att förändras även om vi var väldigt skeptiska till det då förut bak i tiden. Det kändes ganska konstigt, man är så van vid att ta avständ från personen ifråga. Jag kom hem klockan halvfyra tror jag, och vid det laget så hade jag varit vaken 22 och en halv timme! Nästan ett helt dygn, jag var heelt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback