SOVA

Skrattade ihjäl mig när Johan Glans blev blåst idag i Blåsningen hahaha. Han är så jävla kul. Har sett Wallander också, - Mörkret. Har inte sett så jättemånga filmer i den serien men den här var riktigt bra. Men, en av the bad guys så att säga var Tony från Andra Avenyn. Och där är han ju en helsnäll kille så det kändes urskumt att se honom spela pedofil! Det gillade jag inte. Fast jag ser honom fortfarnade som snälla Tony i AA. Jaja, nu ska jag sova, trött efter en lång dag... Hopppas på jobb nu sista veckan innan februari går över till Mars, så jag får en ännu högre lön i slutet av Mars än den jag redan jobbat ihop. Och imorgon är det ingen vanlig dag.. För det är Stinas födelsedag! Även kallad Arne, Evert och framför allt Gunilla. Länge leve henne. Hela 20 år. Det kan man inte tro om den lilla tösen. Tyvärr kommer jag inte kunna räkna ner med na eftersom jag tänker decka i sängen nu. Godnatt! ps. en gång för alla, stavas det decka eller däcka? Blir galen varje gång jag skriver det. Och alla jag frågar säger olika. Förfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback