Snart snart..

Vilken skön känsla att vakna idag och känna att illmåendet var borta. Jag vågade knappt röra på mig i rädslan av att det skulle komma tillbaka.. Har tagit det väldigt lugnt idag när det gäller att äta/dricka saker men i början av dagen fick jag i mig en del blåbärsdryck och cocacola, båda ska tydligen vara bra att börja med efter magsjuka.. Senare har jag ätit tre stycken rostade mackor typ en tugga i kvarten, haha. Och allt är kvar i magen! Tråkigt nog har jag jätteont i huvudet, förmodligen pga. vätskebrist men också pga. av att jag legat här i denna säng ett tag nu och fått ont i nacken vilket bridrar till huvudvärk.. Fy. Ikväll ska jag äta makaroner! Åh, lycka. haha. Jag är fortfarande sjukt sugen på vatten, men det är inge bra så det får jag hålla mig borta ifrån. Jag märker att jag är sugen när jag sett på tv hela dagen, och så fort de dricker vatten, badar, tvättar händerna så känner jag suget. MEN SNART, hehe, snart får jag nog dricka mitt älskade vatten. Ska aldrig mer underskatta vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback