Lördagsmorgonen


Gick och la mig staxt efter tio igår så imorse vaknade jag relativt tidigt också .. Gick upp och hjälpte mamma med melodikrysset, åt frukost och hjälpte henne lite smått med att göra efterätt (fick den stora uppgiften att mosa kiwi) som hon ska servera ikväll när hennes kompsiar kommer och firar hennes födelsedag. På tal om min mamma så har det inte gått för mig att smsa henne på flera månader, smsen kom inte fram bara. Jag har misstänkt att det är hon som råkat blocka mitt nummer men jag tänkte ändå att hur fan har hon lyckats med det, så kan de väl inte vara. Men jo, igår hittade jag en spärrlista som fanns under inställnigar och där fanns mitt nummer! Hahaha. Fattar inte hur hon hade lyckats.. Så ja, nu är det löst iallafall. Fyra månader senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback