Lördagskväll.

Jag sitter här och ser på Melodifestivalen och..... dricker vatten! :D Tidigare har jag badat skumbad, vilket behövdes efter dessa dagar liggandes som en strandad val i sängen. Så nu luktar jag äpple efter barnbadskummet från apoteket som mamma köpte åt mig idag ^^, Hur som helst, efter badet så tog jag mig ut för första gången sen i tisdags, skulle skjutsa mamma till en kompis, det kändes sådär att köra faktiskt. Lite virrig i skallen, förmodligen för att jag inte hade ätit så mycket än. Påväg hem hyrde jag My sister's keeper, en film jag velat se hur länge som helst. Jag har sett halva nu, innan jag stängde av för Melodifestivalen, och den har hittills varit en besvikelse faktiskt.. Nog mest för att jag hade så höga förväntnignar.

Återkommer med mina favoriter i MF när jag hört alla låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback