Feb. 18, 2010

Efter att ha jobbat från kvart över sju till kvart över ett idag gick jag till Weda där mamma och mormor plockade upp mig. Idag var förresten en jättebra jobbdag, hann knappt komma dit innan jag skulle gå hem. Slapp gå ut och frysa, utan var inne med fyra barn och målade de tre björnarna och guldlock istället. Lugnt vid maten.. Och på vilostunden kollade vi på Mumin. Satt lika fast som barnen, fick nostalgikänslor. Ville knappt gå när jag slutade för jag ville fortstätta se ;P När mamma och mormor hade plockat upp mig så åkte vi till Svens bageri i Grusåsen. De skulle köpa semlor men eftersom jag inte äter det så valde jag en halllongrotta istället. Denna hallongråtta gick segt att få ner eftersom vi fikade till Förlossningskliniken. Kunde inte äta när det var så äckliga bilder. Geggiga bebisar, bebisar med hål i magen och utramlade tarmar. Fy! Efter det så har jag städat lite mer. Nu är det fint här förutom dammsuget, jag hatar att dammsuga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback