En lördag som kändes som en söndag..

Kände direkt när jag vaknade imorse (14.30;p) att denna dagen var en skitdag.. Vet inte om det hade med det jag drömde att göra, jag minns inte längre vad det var men det var nått skumt/ konstigt/ hemskt. Obehagligt. Hur som helst, dagen blev väl OK ändå, har varit och handlat, kollat Super-G när Anja åkte, sett en massa True blood och Sweet home Alabama. Det är tydligen klass två stormvarning ute men jag förstår inte varför? Kikar ut och det ser ju relativt lugnt ut? Har varit mycket värre förut. Men men. På tal om True blood så har den serien växt i mina ögon, den var seg i början men nu börjar det hända saker. Dock toppar den inte Vampire diaries med de snygga vampyrbrorsorna Damon och Stefan Salvatore. Synd att det bara går varje torsdag, hatar att vänta. .. Nejmen om man skulle ta och sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback