17 februari

Goddagens. Inge jobb idag, satte klockan på tio ändå för imorgon börjar jag 07.15. Har hunnit äta frukost och sett klart på Rachel getting married, fyfan vilken kass film. Se den INTE! Värdelös. Sen har jag fixat med lite bilder, jag har så mycket bilder och de är inte bra sorterade men så fort jag sätter igång med det så tröttnar jag efter fem minuter.. Det är ju så mycket! Ska ta en duscha nu och sätta igång. Med dagens uppgift. Undra hur många spindlar jag kommer hitta?

På söndag är det 5 månader sedan Sara åkte. SICK! Nästan ett halvår.

Hon och jag long time ago;)

Kommentarer
Postat av: Sara

I know! Det ÄR helt sick..kan inte fatta det! Vi ser nästan ut som systrar på den där bilden ^^



Saknar och älskar dig min bästa<3

2010-02-18 @ 04:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback