1 februari

Vaknade vid kvart över sju imorse med mitt magknip. Typiskt nog ringde jobbet en kvart senare, men vid det laget skulle jag liksom inte ens kunnat gå rakt så inge jobb blev det. Istället höll det jävla magknipet i sig längre än vanligt och som vanligt visste jag inte vad jag skulle göra, tänkte ringa till mamma på jobbet ett tag och fråga vad jag skulle ta mig till men hur skulle hon veta? Fy jag tänker varje gång jag INTE har maggknip att när jag får det så är det bara att vänta ut det som varje gång men när jag väl får det så är det så outhärdligt. Aja, vaknade vid ett och mådde bra igen. Jag hade tänkt åka till Moraberg idag och kolla efter ett Playstation 2 men just nu känner jag bara för att ligga i sängen hela dagen efter morgonens pärs. Så det ska jag nog göra. Nu: Melrose place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback