Ganska så misslyckad julgransjakt

Denna måndag har jag varit i Brunnsäng hos min moster och träffat Sara, Jenny, Vilmer och Axel. Vi fikade och lekte kurragömma! Sen var Sara och jag en sväng i Moraberg innan jag hämtade upp mamma på hennes jobb för att köpa julgran. Vi var vid Weda, Plantagen och Lindsboms men inte hittade vi en gran inte. Lite sent ute kanske.. Alla såg ruttna och hemska ut. De flesta borde inte ens ha fått kallas gran. Men vi hittade en väldigt unik gran med två toppar vid Plantagen men efter många om och men så bestämde vi att vi inte ville ha någon retard-gran. Hehehe.. Ska kika igen imorgon, de skulle packa upp några fler då sa de. Julafton om tre dagar.. Ge mig julstämning någon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback