Julklappsshopping

Igår spenderade jag och Sara dagen i Skärholmen och nú är jag så gott som klar med julklapparna. Och pengarna är ganska slut. Men det är ju löning om en vecka så det ska nog gå bra ändå. Idag har jag jobbat till halvfem och sen har jag kämpat och åter kämpat med vårt jävla internet som dog igår. Ett dygn utan internet kändes som en evighet. Jag ringde iallfall och felamälde igår, hade ingen aning om vad som var fel.. Idag hade det inte börjat fungera igen så jag ringde för att få hjälp och efter många om och men visade det sig att routern var problemet, så jag var och köpte en ny ikväll och sedan var det bara att installera den vilket kanske låter enklare än det var av vissa anledningar. Jaja, nu är iallafall internet tillbaka, vilken tur att min familj har mig. Nu får jag för mig att min dator är segare än innan.. Undra om jag bara inbillar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback