30 december

Idag har jag tagit det lugnt, badat med mitt badskum jag fick i julklapp (tuttifrutti :D), sett film. Och nu ska jag göra mig iordning för att först möta Marcus på stan och lämna över Johannas läppstift och sen ska jag till Moraberg. Jag ska spana på en kamera. Jag skäms nästan lite över att säga att jag vill och förmodligen ska köpa en ny kamera. Jag har redan fyra stycken. Tre som jag använder. Men party-kameran är jag riktigt trött på. Så nu blir det förmodligen en ny! En Canon såklart. Jag har dock ett litet dilemma, jag vill ha den till imorgon (nyårsafton) men då kommer den kosta nästan 1000 kronor mer än om jag köper den på internet och får den om ngåra dagar. Får se hur det blir.. Jag borde verkligen hitta något på stan att ha på mig imorgon också men jag har redan kollat igenom alla affärer tusen gånger så jag lär väl inte ha någon större lycka om jag går ner igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback