01.49

Nej det blev ingen kamera idag.. Varken från affären eller från internet. Ska avvakta. Kameran jag vill ha kostar 4000 och det känns som att det är lite väl mycket för en fest-kamera. Men vi får se. Inte nu iallafall. Jag var nere på stan efter jag var i Moraberg faktiskt, jag letade och letade och jag köpte en klänning. Som typ var förstor. Varför köpte jag en förstor klänning? Varför hade någon hängt undan sista i storleken jag ville ha? Varför? Vid åtta hämtade jag Sara som kom från Norrköping vid Syd, vi åkte hem till henne och pratade lite nyår. Men vi var inte mycket klokare när jag lämnade henne.. Skjutsade hem mormor, och kom hem. Då blev jag äntligen lite klokare! Skönt att nyår äntligen är lite planerat. Det kommer bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback