ett kärt återseende.

på förskolan växthuset där jag jobbar så finns det fyra avdelningar. på den äldsta avdelningen går det treåringar och när de blivit fyra år så flyttar de över till ett annat dagis några stenkast iväg där de går ett år innan de börjar sexårs. idag kom de barnen ifrån förskolan ett stenkast iväg till oss på växthuset och lekte på vår gård. det är de barnen jag känner mest och gillar mest. jag har kännt dem i två år nu och jobbat mycket hos dem. var så himla roligt att träffa dem igen efter månader, jag höll på att börja gråta när tre av flickorna sprang emot mig och skrek mitt namn. gud vad jag hade saknat dem och gud vad jag hoppas att jag får jobba hos dem någonting framöver. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback