Lördag och utgång!

Vissa dagar varken känner jag för eller hinner uppdatera här. Eller, jag hinner nog men jag prioriterar andra saker som att se på tv ^^, hehehehe. Hur som helst! I lördags var jag emot utgång hela dagen, jag var fortfarande lite sjuk och ville inte bli sjukare och jag var inte sugen, men tror ni inte att jag fann mig själv förfestandes hemma hos Felicia på kvällen iallafall? Det typiska var att det var en jätterolig kväll, roligast på länge! Hade inte varit ute i Södertälje sen i maj så jag tror att det var det och att jag inte hade några som helst förväntningar som gjorde det. Sen fick jag i mig lite för mycket också kanske, hehe.. Har aldrig varit så full när jag kommit hem! Dagen efter var inte speciellt rolig heller, jag som aldrig är bakis. Men så fort jag rör fler än en shot då kommer bakfyllan dagen efter eller i värsta fall får jag spendera natten på toaletten haha men det slapp jag som tur var i lördags! Borde hålla mig borta från shots.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback