Found them

Idag mötte jag Felicia på stan för att äta lunch på hennes rast (från skolan). Vi hamnade inne på Scorett innan och ut därifrån gick jag med ett par skor för 1100. Jag har aldrig köpt ett par sådana dyra skor förut!! Men de var ganska perfekta, sjukt sköna och förmodligen bra kvalité med tanke på att det var läder. Man måste ju lägga lite pengar om man ska få något som håller. Det är höstskor alltså, vilket jag redan hade köpt ifrån Skopunkten för 250 kr men de åker tillbaka. Hellre dyrt och bra än billigt plastigt och inläckande. Det känns iaf som att det är smartast att resonera så.. Sen att jag knappt har några pengar kvar nu och inte heller några jobbtider inbokade är en annan sak. Jag måste ju ändå ha ett par höstskor! Det är det allra viktigaste ;)

Kommentarer
Postat av: alex

Som den skoälskare jag är så undrar jag självklart var BILDEN PÅ SKORNA taigt vägen?!?! ;)

2010-08-18 @ 09:55:58
Postat av: Camilla

Haha, kommer.. Jag orkade inte ta en bild just då bara ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback