Torsdag

Tjaaaaaaa. Idag har jag haft ganska dödstråkigt. Så tråkigt att jag sov en stund vid halvfyra i brist på annat att göra.. haha. Nu har jag iallafall tagit ett bad och ska snart äta mat. Det blir tonfisksallad.. med broccolistuvning. Lite konstig kombination. Men det blir nog gott. Ikväll är veckans bästa tvkväll, Vampire diaries 20.00 på sexan och Criminal minds 21.00 på femman.

Så himla kul va?

Det är snart dags för en massa födelsedagsfirande. Jag fyller år, min syster fyller 18 och Elin fyller år. Eftersom min syster fyller 18 har hon förtur när det gäller datum att fira på så jag har ingen aning om när jag ska fira mig med mina vänner. 24e april hade varit perfekt för det är lönehelgen efter jag fyller men nej, då ska hon firas. Hon fyller 14e och hade kunnat fira lördag den 17e men då har hennes vänner bestämt sig för att åka bort. Bra gjort av dem, det förstör verkligen för mig. Helgen efter 24e är det nämnligen 1a maj. Ah jag vet inte hur jag ska lösa detta. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback