S club Steve

Va konstig jag är. Inatt fick jag ett gallstensanfall, mycket skönt. Och på morgonen vaknar jag och går upp och gör äggmackor (man ska inte äta ägg för då kan man få ansfall). Men jag ville ju ha en äggmacka..... Så jag antar att om jag nu får ett till anfall inatt så var det värt det. Haha. Nä. Men aja.

Jag ska sätta på lite svängig musik nu och städa lite. Synd bara att det känns som min spotifymusik är tusen år gammal och nästan varenda låt är sönderlyssnad. Blir galen. Det värsta som finns är när man måste lyssna på en låt som man verkligen har lyssnat sönder. Det kryper i hela kroppen. Man kanske ska lyssna på lite gamla godingar? Problmet är att jag aldrig kommer på några gamla godingar. Och frågar man andra så är det oftast ''Ck - På rosa moln'' som blir svaret. Söker man på S club seven på spotify så kommer det upp ''Did you mean S club steve?'' Nej jag menade inte Steve..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback