In love

Skärtorsdag. Har varit en mysig och rolig dag :-) Började med att äta lunch med Felicia, Elin och Alex på Tratten. Efter ett par timmar kom Micke och då kollade vi lite i affärer. Köpte mig en film. New moon! Det får bli min påskpresent till mig själv. Måste bara läsa ut boken innan jag kan se den. Efter stan åkte jag till Moraberg och lämnade tillbaka högtalarna jag köpte iförrgår, de var inte så bra som jag ville så tänkte att det var lika bra. Pratade med en kille där om min kamera, man kan inte få för mycket information ;p, och tyckte han var jättehjälpsam. Fick även hjälp med att ta reda på vilket objektiv jag borde köpa till min systemkamera ifall jag ska köpa ett nytt. Berättade för honom ungefär vad det var jag ville få ut av det och han visade mig ett som inte alls var dyrt! Perfekt. Är ganska så säker på att jag ska önska mig kameran i present nu. Im in love.

Nu på kvällen har mormor varit här och vi har ätit skärtorsdagsmiddag. Haha. Just nu ser jag på Biggest loser-finalen. Det är hur coolt som helst att se hur de ser ut efter att ha gått ner 50% av sin vikt. Många blir verkligen hur vackra som helst. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback