13 april

Jag vill kastsa ut min DVD henom fönstret. Varje gång det blir strömavbrott eller sladden råkar dras ut av någon anledning så slutar den funka. Ibland en vecka, ibland månader. Så jävla konstig. Den bara låter skitmycket och så står det Welcome. Så jävla irriterande.

Dagen ser ut som så att jag ska äta lunch, duscha, skypa med Sara. Efter det ska jag ner på stan med mamma, sen kanske träna och efter middagen träffa F.

Och fint väder verkar det vara idag också! Och idag mina kära vänner är det exakt två månader tills miami/newyorkresan. Två måndader går fort!


Sara från tidigade skype med studenthalsbandet från mig

Kommentarer
Postat av: Sara

Mitt älskligshalsband som alltid hänger runt min hals ^^.



Yeeey, can't wait! Snart ligger vi på south beach osh steker med en drink i handen<3

2010-04-13 @ 16:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback