00:10

Alltså aa. Idag har jag jobbat. Längtade verkligen efter att dagen skulle ta slut precis hela tiden. Men det var åtminstone sol när vi var ute på förmiddagen. Har haft ont i huvudet också. MEN, imorse var den första dagen av dessa jobbdagar som jag vaknade upp och kände mig någolunda utvilad. Det var jäkligt skönt iallafall. Gick inte omkring som en zombie hela dagen som tidigare dagar i veckan. Efter jobbet åkte jag och handlade litegrann. Och förresten, efter jobbet fick jag hosta. Jag är så otroligt irriterad på det eftersom jag hatar att hosta, fast vem tycker om det, och jag ska ju fira mig själv med mina vänner imorgon. Vill ju kanske må bra då? Så när vi satt och åt middag och klockan var kvart i sju så kom jag på att jag behövde hostmedicin. Så mamma och jag racade ner på stan för att köpa hostmedicin. Det var verkligen lite tid vi hade på oss. Men vi hann! Fast hostmedicinen hjälpte inte direkt.. Efter racet till stan såg vi Postkodsmiljonären och Disturbia. Och nu ska jag äntligen sova, ska hinna med en hel del imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback