Vakna med the voice.

Det har varit en lite småjobbig dag. Många tankar som far runt i huvudet. Kan liksom inte fatta att en av mina närmaste kompisar har åkt bort i ett år. Kände att jag var irriterad och inte hade allt för mycket tålamod.. Tur att jag slutade tidigt iaf. När jag kom hem städade jag lite innan jag gav upp och la mig och såg One tree hill. Somnade efter två avsnitt och vaknade av att Emil ringde. Ska äta lite middag snart sen ska vi till honom och se på film, tror jag bestämt?

Jag har börjat kolla på Vakna med the voice på morgonen. Love it! Denna rapattack här nedanför har jag gått och sjungt på för mig själv hela dagen. Inte högt, som tur är.. Haha!! På tal om något helt annat så har jag fått hicka.. skitjobbigt. Fattar inte ens hur man får det och varför??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback