Så kan det gå.

Efter en trevlig släktmiddag med tillhörande efterätt på Fyren igår gick vi en sväng i Trosa.. Det var en kort sväng, precis innan solen gick ner men fan va svinkallt det var. Solen värmde knappt alls.. Det är helt klart höst. Sen skilde Sara och jag oss från släkten och åkte hem till Johanna ett tag och pratade med henne och Anna om kvällen. Sen lämnade jag Sara i Södertälje, gjorde mig iordnig och skulle ta bussen. Men då var mina kläder jag skulle ha på mig borta så den missade jag.. Var rätt så irriterad då. Mamma skjutsade mig sen iaf, till Pontus där Johanna, Anna och killar var. En hel massa eftersom Pontus fyllde 20. Jag kände mig himla stressad att hinna dricka innan vi skulle gå ut.. så jag hällde i mig. Slutade med att jag inte  drog med ut, utan tog en Taxi hem. Världens schysstaste taxichaufför som förstod att en arbetslös liten kis som jag inte hade råd att betala massor för att åka taxi. Väl hemma försökte jag hänga med i ett avsnitt av 24, det var lättare sagt än gjort.. Det snurrade som sjutton i huvudet. Inte så konstigt..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback