The ugly truth

Hej på er. Idag åt jag och Sara på Nancys. Kan varit sista för henne på ett år.. Sorgligt. Nancys som är så himla gott! Lite bra är det ändå att Sara ska åka för Mamma bjöd oss på maten för det ;) Nej skoja. Men bjudet var bra. Sen uträttade vi Saras små ärenden på stan, innan vi åkte hem till henne. Hjälpte henne med en header till hennes blogg och lite mer, eftersom hon förlorade bloggoskulden för bara ett tag sen förstår hon ingenting av sånt där med att fixa bloggen. Tur att hon har så bra vänner som kan sånt då! Tog sin lilla tid men Sara blev nöjd när det var klart, verkade det som.

Jag åkte hem och hann göra mig iordning lite i en kvart, sen kom Sara och Alex och hämtade mig. Åkte förbi Felicia också och styrde sen bilen mot Heron city. Käkade middag där och sen såg vi The ugly truth. Den var lite småseg i början tyckte jag, men blev bättre sen och får betyget ganska så bra faktiskt. Lagom rolig. Räätt så snygga skådespelare.

Nästa biofilm som jag ska se är Flickan som lekte med elden, premiär 18e. Sedan New moon. Fast den kommer inte förrän i November om jag minns rätt?

Jobb imorgon, onsdag, torsdag, fredag.. Typiskt att allt ska komma Saras sista vecka! Fast nej, jag klagar inte, för det är så skönt att få lite pengar. Välbehövda..







Kommentarer
Postat av: Felicia

<3

2009-09-15 @ 00:41:14
Postat av: alex

Var är alla dom SNYGGA bilderna?? ;)

Postat av: Sara

Nöjd är bara förnamnet ^^ , den är perfekt :D!



Mysig kväll med mina favoriter<3

2009-09-16 @ 15:09:35
Postat av: Camilla

alex, haha de snygga bilderna är tyvärr cencurerade ;p



sara, så bra :)

2009-09-17 @ 19:22:10
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback