Torsdag = tvkväll

Hej hallå. Dagen har jag ägnat åt att vara hos doktorn, städa, se One tree hill och fota litegrann. När jag satt i väntrummet hos doktorn kom en konstig gubbe och sa att jag skulle krya på mig. ''Prisa gud'' sa han också. Konstig, som sagt. När vi satt och åt fisk nu på kvällen såg mamma plötsligt en regnbåge utanför. Hon skriker alltid att hela familjen ska komma och kolla när hon ser en regnbåge, haha. Hon verkar nästan lite besatt. Det var en fin regnbåge iaf.. Och några få minuter senare vräkte regnet ner så det lät som jagvetintevad när jag stod ute på altanen. Bullrade också och ett tag haglade det till och med. Var nog allt regn som hållts inne dessa soliga dagar som kom. Christine, Vänner, Idol, Criminal minds, Comedy fight club och Heroes är det som gäller ikväll. Torsdag = tvkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback