Torsdag = jobba, sova, idol, film och tvkväll

Jag kan fan inte jobba en dag utan att somna när jag kommer hem! Kommer ihåg att jag hade samma problem när jag gick i skolan. Var så himla trött när jag kom hem och höll jag mig inte sysselsatt så somnade jag alltid, vilket aldrig är spec bra när man ska upp igen dagen efter. Denna dag var inget undantag, satte mig först i sängen och såg på Idolavsnittet som jag missade igår. Sen satte jag på en film och när den var slut så var även jag slut, skulle blunda lite och så vips.

Jag ska snart gå och ta mig lite middag, sen är det en hel del att se på tv . Nämnligen: Christine, Vänner, Idol, Criminal minds, Comedy fight club och Nöjespokalen. Tvkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback