Serious problems

Godmorgon. Förlåt för att drömsnack men jag drömde inatt att jag åt en glass med leverpastej i. Hur äckligt är inte det?!?! ..

På tal om något annat så är det lite deprimerande att jag har börjat kolla på One tree hill från början. Och nu är jag snart klar med första säsongen. Och då har ju min syster såklart slarvat bort sin andra säsong. Så vad gör jag när jag kollat klart på ettan då? Hoppar till trean direkt eller? Och som grädde på moset VET jag att jag har säsong fem men vart fan håller den jäveln hus? Har jag lånat ut den? Har jag gömt den? Har någon snott den? Har den gått upp i rök? Jäkla boxar.. Och så kan man ju fråga sig, när kommer min Aliasbox som jag beställde för en vecka sedan? Den boxen är faktistk min 20årspresent från min syster. Som jag får beställa själv... Ett halvår senare.. Någon var ju tvungen att ta tag i det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback