No one wants forever anymore cause no one dares to try no one wants endeavour like before

Sicken dag. Fyfasen va tråkig! Jag har mått förfärligt pga. huvudvärk hela dagen, har legat i min säng, stirrat upp i taket och önskat att jag fick byta huvud. Huvudvärken har hållt i sig i tre dagar nu.. Jag orkar inte ens städa upp lite i mitt rum, knappt duscha eller fixa nån mat för det gör ont precis hela tiden.

Har suktat efter kläder jag vet att jag aldrig kommer kunna köpa i H&mkatalogen och när mamma och pappa kom hem åt vi stekt abborre som pappa fiskade igår. Ganska gott för att vara firre. Kände sug efter att spela gitarr sen så jag satte mig framför ultimate-guitar.com och letade upp låt efter låt som jag ville lära mig. Kom änglar, först och främst. The ballad, No one wants forever, One year six month och en massa mer. Vissa ackord är dock helt sinnesjuka, fattar inte hur de tror att man ska kunna ta dem?? Jag har faktiskt inte hur många eller långa fingrar som helst.

Imorgon!!! Så ska jag ner på stan och hämta ut min skor hos skomakaren.
Och köpa något fint till mig själv, så jag blir lite glad.

Haha fan va mina fingrar ömmar efter gitarrspelandet, helt sick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback